KPN gaat alle focus leggen op het eigen KPN-merk met gecombineerde diensten voor Nederlandse consumenten en bedrijven. Dat betekent dat de andere merken Telfort, Telfort Zakelijk, Yes Telecom en XS4ALL in de loop van dit en volgend jaar worden uitgefaseerd.
KPN wil naar eigen zeggen de ‘onbetwiste kwaliteitsprovider’ zijn op het gebied van diensten, klantenservice en netwerken. De operator heeft met het eigen KPN-merk dan ook de ambitie om alle klantengroepen in de segmenten van voordeeldiensten tot premium diensten te bedienen. Voor klanten van deze merken verandert er volgens KPN niets.
Focus
Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van KPN geeft een toelichting in een persbericht. “Met de focus op het KPN-merk gaan we de eigen dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken”, aldus Van Overbeke. “Denk aan de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom. Hierdoor zijn we in staat om consumenten en ondernemers een betere gebruikerservaring te bieden met toonaangevende combinaties van vaste en mobiele diensten. We starten bijvoorbeeld in april met extra voordelen voor consumenten die producten van Telfort en KPN combineren.”
Bron: KPN