Avaya Nederland en de specialist voor telecomoplossingen uit de cloud Dia Telecom gaan hun bestaande samenwerking verder intensiveren.
Binnen de uitbreiding van de onderlinge samenwerking gaat de leverancier van cloudgebaseerde communicatietoepassingen de specialist uit Maarssen meer toepassingen bieden. Zo zullen deze door Dia Telecom ondersteunde Avaya Aura-diensten worden aangevuld met onder meer Avaya IP Office (IPO)-, Avaya IPO Contact Center (IPOCC)- en Avaya Contact Center Select (ACCS)-diensten vanuit een beveiligde ISO- en NEN gecertificeerde op VMWare gebaseerde omgeving. Avaya Nederland wil met de samenwerking nieuwe kansen aanboren om haar positie als marktleider in zakelijke communicatietechnologie te versterken. “De markt voor cloudgebaseerde UC&CC-diensten is voor Avaya een markt met nog veel nieuwe resellers. Dia Telecom geeft ons toegang tot die nieuwe resellers en daarom past het opzetten van een wholesale clouddienst met Dia Telecom uitstekend in onze go-to-market strategie”, aldus channel leader Europe North Ronald Hoeijenbos van Avaya.
Dienstverlening Dia Telecom
Naast het aanbieden van de diverse cloudgebaseerde Avaya-diensten, verzorgt Dia Telecom voor resellers en eindgebruikers de beschikbaarheid op basis van de gewenste SLA’s, compleet met 2e lijns support, 24×7 monitoring en een storingsdienst. Nieuwe en bestaande Avaya Business Partners krijgen als welkom een gratis testomgeving en krijgen daarbij ondersteuning van zowel Avaya als Dia Telecom.
Bron: Avaya