Unexus organiseert klantensessie ‘Virtuele Klantenservice Assistent’

Unexus heeft een succesvolle klantensessie ‘Virtuele Klantenservice Assistent’ georganiseerd voor de zuidelijke regio. Doel was om samen de richting van de toekomstige ontwikkelingen van het Unexus platform te bepalen.

Bij WonenBreburg in Breda trad Unexus met een groot aantal woningcorporaties in overleg om hun toekomstvisie te horen. Voor Unexus is dit naar eigen zeggen een ‘perfecte manier’ om vinger aan de pols te houden en te zorgen dat de dienstverlening van het bedrijf goed aansluit bij de wensen van klanten. Met de nieuwe ideeën en energie kan Unexus aan de slag met de verdere ontwikkeling van het platform, zodat dit blijft aansluiten bij de wensen van de klant en ontwikkelingen in de markt.

Bron: Unexus

Vorig artikelDropbox introduceert Transferdienst
Volgend artikelLogitech: De perfecte plek
Rene Frederick heeft ruim 20 jaar ervaring in de media waarvan ruim 10 jaar als zelfstandig telecomjournalist. Voor ChannelConnect is hij sinds 2016 verantwoordelijk voor de productie van de VoIP en UC&C Dossiers. In ChannelConnect Magazine en op channelconnect.nl schrijft hij vooral over telecom, UC en zakelijke communicatiediensten. Dit voorjaar was hij voor de tweede keer gespreksleider tijdens het Telecom en VoIP Summit.