CM.com is een van de hoofdsponsors van de Heineken Dutch Grand Prix die na 35 jaar terugkomt naar Zandvoort. CM.com gaat zijn platform inzetten om de ‘fan-ervaring te optimaliseren’, aldus een perbericht van het Nederlandse technologiebedrijf. CM.com is gespecialiseerd in Conversational Commerce.
Via het platform van CM.com kunnen fans hun tickets via hun mobiele telefoon kunnen bestellen en ontvangen zonder ze te hoeven printen. Daarnaast kunnen ze relevante berichtgeving over de race ontvangen in de aanloop naar, tijdens en na afloop van het evenement.
Bovendien kunnen ze op locatie consumpties en andere artikelen via hun mobiele telefoon bestellen en afrekenen zonder gedoe van consumptiebonnen, wachtrijen of contant geld.
Voorliefde voor techniek
CEO Jeroen van Glabbeek van CM.com zegt dat initiatiefnemers van de Dutch Grand Prix al snel bij CM.com uitkwamen toen ze zochten naar de modernste manier van ticketverkoop. “De medewerkers van CM.com zijn ware sportliefhebbers met een voorliefde voor techniek. Zo is de relatie uitgebouwd naar een partnerschap”, aldus Van Glabbeek. “CM.com is er klaar voor om het internationale GP-publiek de kracht te laten ervaren van Conversational Commerce – de nieuwe standaard voor interactie tussen bedrijven en consumenten. Door middel van Mobile Messaging en Payments, krijgen de fans op hun mobiele telefoon een optimale beleving.”
Bron: CM