Sjaak Kramer treedt toe tot directie TNF Mobile

Sjaak Kramer is toegetreden tot de directie van TNF Mobile. Kramer werkte eerder hij als commercieel directeur bij Intercity Technology en bij dean one, waar hij de mobiele tak vorm gaf. Vervolgens was hij Vice President Wholesale bij het Zwitserse MVNE Naka Mobile waar hij voor de internationale expansie zorgde.

Kramer gaat de komende tijd samen met directieleden Tim van Roemburg en Bas De Lange verdere inhoud geven aan de binnen- en buitenlandse groeiambities van de onafhankelijke netwerkoperator. TNF Mobile bouwt met de komst van Kramer tempo door aan het beschikbaar stellen van IOT/ M2M-connectivity aan business partners en de zakelijke eindklant. Het verder uitbreiden van eSIM-partners en klanten, alsmede het vergroten van het internationale partnernetwerk, zijn de belangrijkste speerpunten voor 2019.

Sjaak Kramer van TNF Mobile

TNF Mobile is een onafhankelijke netwerkoperator in Nederland die wereldwijd hoogwaardige, Industrial grade IOT/M2M-oplossingen levert. “We hebben een sterk en breed internationaal portfolio met een wholesale model voor onze partners”, zegt directielid Tim van Roemburg. “We openen binnenkort vestigingen in Denemarken en Singapore. Kramer brengt veel ervaring mee op het gebied van Sales en Business Development en zijn komst helpt ons om onze groeiambitie kracht bij te zetten.”

Sterke propositie

Volgens mede-directeur Bas de Lange maakt TNF het verschil door uitsluitend als specialist te opereren. “Die focus zorgt voor zowel sterke proposities in laag, midden en hoog datavolume”, aldus De Lange. “Daarnaast hebben we dankzij onze inkoopkracht een zeer laag prijspunt. Hiervan profiteren onze partners en klanten, waardoor zij slim processen optimaliseren of nieuwe markten kunnen bedienen. Ook biedt de flexibiliteit te kunnen switchen van operators grote waarde voor eindklanten.”

Missiekritische processen

Nieuw directielid Sjaak Kramer ziet dat TNF Mobile door de focus een sterk partnerkanaal creëert, waar een complementair portfolio, klanteigenaarschap en een nieuwe inkomstenstroom bij elkaar worden gebracht. “Daarnaast hebben we gekozen voor hoge kwaliteit connectiviteit bij onze technologische partners, waardoor we cruciale waarde toevoegen aan bij missiekritische processen”, aldus Kramer. “Denk hierbij aan de rederijen in de maritieme industrie, maar ook aan transport, hulpdiensten, smart buildings en streaming media. Deze diversiteit maakt ons vak zo leuk en daarom stappen we graag met nieuwe partners in nieuwe markten en initiatieven.”

Bron: TNF