Vodafone groepeert zakelijke diensten in Vodafone Business

Vodafone gaat al z’n activiteiten op de zakelijke markt wereldwijd voeren onder de naam Vodafone Business. Hiermee wil het bedrijf de rol als partner voor het bedrijfsleven naar eigen zeggen ‘duidelijker en doeltreffender’ neerzetten.

Zakelijke klanten hebben volgens Vodafone ‘grote uitdagingen’ op het gebied van digitale transformatie, data-gedreven ondernemen en slimmer, mobieler werken. De operator positioneert zich met de naam Vodafone Business als de ‘geschikte partner’ om deze uitdagingen van het bedrijfsleven aan te pakken. “Met Vodafone Business als verzamelnaam kunnen wij krachtiger communiceren over onze producten en diensten”, aldus John van Vianen, directeur zakelijke markt bij VodafoneZiggo. “We ondersteunen klanten om het beste uit hun business te halen door onze kennis, expertise en oplossingen beschikbaar te stellen. Wereldwijd voert Vodafone vanaf nu deze naam en dat vergroot onze zichtbaarheid en herkenbaarheid.”

Bron: Vodafone

Vorig artikelPocos lanceert mobiele propositie
Volgend artikeldean one vernieuwt portal van GO!
Rene Frederick heeft ruim 20 jaar ervaring in de media waarvan ruim 10 jaar als zelfstandig telecomjournalist. Voor ChannelConnect is hij sinds 2016 verantwoordelijk voor de productie van de VoIP en UC&C Dossiers. In ChannelConnect Magazine en op channelconnect.nl schrijft hij vooral over telecom, UC en zakelijke communicatiediensten. Dit voorjaar was hij voor de tweede keer gespreksleider tijdens het Telecom en VoIP Summit.