DSD Europe stapt in de telecommarkt en voegt de VoIP-oplossing Nexxt van ClearVox per direct toe aan zijn clouddiensten. ClearVox Nexxt is via DSD vanaf één gebruiker verkrijgbaar als all-in-one VoIP-oplossing in abonnementsvorm.
ClearVox Nexxt is een communicatieplatform waarmee bedrijven met een applicatie op een pc of smartphone kunt bellen via VoIP. De oplossing is naar eigen zeggen ontwikkeld vanuit een IT-gedachte en is dus voor IT-resellers eenvoudig en herkenbaar. “Met ClearVox Nexxt hebben DSD-partners nu ook een VoIP-oplossing waar ze geen telecomkennis voor nodig hebben”, aldus oprichter en algemeen directeur Thijs van de Moosdijk van DSD Europe. “De dienst is perfect voor IT-resellers die hun diensten willen uitbreiden als ISDN in 2019 stopt. Maar het is ook bedoeld voor telecomresellers die op zoek is naar een vooruitstrevende VoIP-oplossing.”
Geen onvoorziene kosten
DSD Europe biedt ClearVox Nexxt als all-in-one VoIP-oplossing wat ingewikkelde rekensommen door extra kosten voor functies en diensten voorkomt. Eindgebruikers kunnen voor een vast maandelijks bedrag gebruik maken van de complete VoIP-oplossing Deze bestaat uit onder andere telefoonnummers voor onbeperkt bellen in Nederland, onbeperkt aantal uitgaande nummers en een desktop- en mobiele applicatie zodat gebruikers overal en altijd op dezelfde manier gebruik kunnen maken van de functionaliteiten. “Door de samenwerking met DSD Europe kunnen IT-resellers en MSP’ers gemakkelijk onze VoIP-oplossing aankopen via het DSD-platform en vervolgens vrijwel direct implementeren bij de eindgebruiker”, legt commercieel directeur Nick de Haas van ClearVox uit.
Bron: DSD Europe