ICT- en communicatiespecialist Zetacom levert schoenenretailer vanHaren een complete centrale communicatie-omgeving voor alle vestigingen en voor klantencontact.
Reden voor de schoenenretailer om haar communicatie-omgeving te vernieuwen dat het intern en voor klanten beter bereikbaar wil zijn en via een enkele omgeving. Tot nu toe hadden alle vestigingen van vanHaren een eigen communicatie-omgeving en verschillende leveranciers voor telefonie en internet. Door deze nu samen te brengen in een één omgeving, is de retailer naar eigen zeggen beter in staat efficiënter en eenduidiger te communiceren. Dit moet de klantenbeleving en dienstverlening, of deze nu gaat via telefonie, e-mail, de website, messaging of social media sterk gaan verbeteren, ook voor de webwinkel van het bedrijf.
Complete communicatie-omgeving
De keuze voor Zetacom was eenvoudig. De ICT- en communicatiedienstverlener uit Zoetermeer was al verantwoordelijk voor de bereikbaarheid van het hoofdkantoor en distributiecentrum van de schoenenretailer. Nu gaat het ook de complete communicatie-omgeving verzorgen voor alle winkels en het klantencontactcenter. “We realiseren één snelweg waarmee vanHaren optimaal kan werken en communiceren. Die verbinding maakt internet en het pinnen en bellen in de winkels mogelijk en bundelt het contact met de klantenservice. Dat zorgt voor meer efficiency én vereenvoudigt het bieden van een eenduidige service”, zegt accountmanager Pim van Rijn van Zetacom. De realisatie van de centrale communicatieomgeving bij vanHaren is onlangs gestart en wordt uiterlijk in september afgerond.
Bron: Zetacom