Partnerevent Voiceworks in het teken van ´More to Explore´

Op donderdag 14 juni vond bij TAETS aan de Hemkade in Zaandam weer het jaarlijkse partnevent van Voiceworks plaats. De aftrap werd verzorgd door Pepper, een humanoid robot die is ontworpen om menselijke emoties te herkennen, haar gedrag daarop af te stemmen en zo de interactie aan te gaan. Zij introduceerde op haar eigen manier Stijn Nijhuis die de rond 300 bezoekers daarna een toelichting gaf op de visie van Voiceworks op de huidige markt. Koen van Geffen belichtte vervolgens de meest recente productontwikkelingen.

 

Het programma omvatte diverse kennissesies over onder ander de Digital Workplace, Entrepreneurial Insights, Future of Work, Growth Opportunities en enkele Voiceworks updates.

De break-out sessies werden gemodereerd door onder meer Deborah Nas, Willem Overbosch en Ron Belt, waarbij technologietrends van vandaag en morgen de revue passeerden. Verhelderend was ook de sessie van Jasper de Weerd van iMediate Content Marketing over leadgeneratie. Daarna betrad ´bedrijfsverloskundige´ Guido Thys het podium die de zaal inspireerde met zijn visie op veranderingen in de 21ste eeuw.

Tussen de sessies door kon er worden genetwerkt op het plein, waar 14 partners een plaatsje hadden gevonden: Lydis, Mitel, Gigaset pro, DrayTek, Jabra, Plantronics, Zyxel, Acronis, Kaspersky Lab Benelux, VANAD Group, Eagle Eye Networks, Summa Communications, KPN, Tele2 Nederland en VodafoneZiggo.

Om vijf uur sloot Terry Aurik het formele programma af en gaf daarmee meteen het startschot voor de borrel en het diner. De muzikale omlijsting werd verzorgd door Spinkit, een kruisbestuiving van een DJ en een saxofonist. Dit zorgde voor een relaxte sfeer.

Zie hieronder de foto’s van het evenement: