Pridis verbetert Connecsy Enterprise-oplossing voor slechtzienden

Pridis, de leverancier van software voor het optimaliseren van zakelijke telecomdiensten, heeft onlangs haar Connecsy Enterprise-oplossing verder verbeterd en nu ook beter geschikt gemaakt voor gebruik door blinden en slechtzienden.

 

 

 

Met de optimalisatie van haar zakelijke operator console doet de zakelijke telecomsoftwarespecialist naar eigen zeggen recht aan haar opvatting dat deze specifieke groep in de gelegenheid gesteld moet kunnen worden het beroep van telefonist te kunnen uitoefenen en zo de kansen op werk te vergroten. Pridis vindt dat fabrikanten van telecomapparatuur hun producten zo moeten vervaardigen dat schakeltafels eenvoudig en tegen geringe kosten kunnen worden aangepast aan blinden en slechtzienden.

Verbetering Connecsy Enterprise

Connecsy EnterpriseNaast een al bestaande bedienpost die voor de doelgroep is geschikt, is dus nu ook de telefonistenoplossing aan de beurt. In de ge-update versie worden niet alleen de prestaties en de snelheid verbeterd, maar kan de operator console voortaan ook worden gebruikt in combinatie met een braille toetsenbord. Met behulp van speciale software wordt de inhoud van het computerscherm en de operator console uitgesproken en /of wordt de tekst getoond op een braille leesregel. Wanneer de oplossing echt beschikbaar komt, is nog niet bekend.

Bron: Pridis