Contact center- en customer experience-specialist Genesys introduceert een abonnementsmodel voor haar zowel on premise als cloudgebaseerde oplossingen voor meer flexibiliteit voor eindgebruikers.
De specialist in omnichannel customer experience en contact center oplossingen biedt vanaf nu haar on premise en cloudgebaseerde PureConnect -en PureEngage-oplossingen aan via een abonnementsmodel, PureSucces. Met een abonnement op deze diensten kunnen eindgebruikers van de contact center- en customer experience-toepassingen meer flexibiliteit verkrijgen, kosten besparen en grote kapitaalinvesteringen, zoals bij traditionele licentiemodellen, op voorhand vermijden. Contact centers kunnen zo op piektijden eenvoudig meer capaciteit opvoeren en de mix van licenties aanpassen aan veranderende behoeftes. Daarnaast kunnen klanten zo profiteren van minder risico en een snellere terugverdientijd. Ook beschikken ze op deze manier, aldus de leverancier, over een migratiepad naar cloudomgevingen. PureCloud , de al bestaande cloudoplossing van de specialist, is al als abonnement beschikbaar.
Succes abonnementsmodel
PureSucces combineert de kennis, tools en betrokkenheid van de business consultingdiensten, professional services, opleidingen en customer care van Genesys ter ondersteuning van het totale traject. Ieder aanbod kan op maat worden gemaakt voor het bereiken van specifieke doelen, aldus de leverancier. “Dit nieuwe aanbod voor abonnementen en customer succes maken het makkelijker en betaalbaarder voor bedrijven van iedere omvang om zelf te bepalen hoe zij een premium experience leveren aan hun eindklanten,” zegt president Tom Eggemeier van Genesys. “Abonnementen geven aan hoe serieus wij onze commitment nemen om continu van waarde te zijn voor onze klanten en ons in te zetten op een langdurige relatie met wederzijds voordeel.”
Bron: Genesys