Zetacom verbetert NFON-cloudtelefonie aan DUO Market Research

Distributeur Zetacom heeft de cloudtelefonie-oplossing van NFON van het marktonderzoeksbureau DUO Market Research overgebracht van de oude naar de nieuwe locatie en tegelijkertijd de oplossing verder geoptimaliseerd.
NFONOm hun klanten optimaal en efficiënt te kunnen bedienen beschikt DUO Market Research over een in-house locatie om kwalitatief onderzoek uit te voeren met een conferentietelefoon, televisie en internetverbinding. Daarnaast beschikken de marktonderzoekers ook over een callcenter voor kwantitatief onderzoek. Vanwege de groei van het bedrijf werd op de oude vestiging al besloten om over te stappen naar het cloudtelefonieplatform van NFON. Op de nieuwe locatie heeft Zetacom de infrastructuur van begin tot eind aangepakt, van de patchkast tot en met de werkplekken. Ook werd de inrichting van het NFON -communicatieplatform getoetst om DUO Market Research alle mogelijkheden te bieden om optimaal onderzoek te doen in de nieuwe situatie. “Bereikbaarheid, zowel telefonisch als online, is voor een marktonderzoeksbureau essentieel. Onderbrekingen hebben direct impact op de kwaliteit van de dienstverlening. Dankzij DUO Market Research kunnen bedrijven adequaat inspelen op relevante ontwikkelingen. Wij zijn er trots op dat wij daaraan kunnen bijdragen”, zegt algemeen directeur Dick Dompeling van Zetacom.

Tevredenheid klant

Ook Duo Market Research is zeer tevreden met het overzetten van de oplossing voor cloudtelefonie. “Het was een groot pluspunt dat we tijdens de verhuizing de werkzaamheden konden voortzetten omdat we de configuraties van de telefonie naadloos konden overzetten”, aldus office manager Nicole Poppelaars van DUO Market Research. “De medewerkers konden hun vaste telefoons simpelweg oppakken en weer inpluggen op de nieuwe werkplek. Bovendien is het kantoor nu netjes ingericht met een stille, mooie patchkast en kabels die goed zijn weggewerkt.”” De nieuwe ICT-oplossingen in ons mooie nieuwe pand helpen ons om zelf ook toekomstgericht te ondernemen. We zijn klaar voor de toekomst”, zo besluit de office manager van de marktonderzoeker.

Bron: Zetacom