ALSO voegt The Voice of O365 toe aan eigen clouddistributieplatform

IT-en clouddienstverlener ALSO voegt de zakelijke telefoniedienst voor Skype Business The Voice of O365 van zakelijke communicatiespecialist SoftApp-distribution toe aan haar eigen clouddistributieplatform Cloud Marketplace.
Via de zakelijke telefoniedienst kunnen klanten van de IT- en clouddienstverlener nu Skye Business gebruiken als een echte zakelijke cloudgebaseerde PBX.  Met de The Voice of O365 krijgen eindgebruikers via cloudgebaseerde telefonie-oplossing van Microsoft dezelfde functionaliteiten als hun huidige traditionele PBX of andere hosted voicedienst, zoals alle besturingsfuncties voor oproepen en het gebruik van de bestaande telefoonnummers. “We zijn erg blij met de samenwerking met SoftApp, dat onze passie deelt voor het vereenvoudigen en transformeren van de PBX-mark”, zegt Cloud ISV Manager Thorlakur Thorgeirsson van ALSO . “Met de toevoeging van The Voice of O365 aan de ALSO Cloud Marketplace geven we onze klanten de mogelijkheid om meer voor elkaar te krijgen, terwijl tegelijkertijd hun administratieve kosten omlaag gaan.”

Overige diensten

Niet alleen traditionele PBX-functionaliteit is in de cloudtelefonie-oplossing terug te vinden, ook biedt het softwarematige functionaliteit als contact center, automated attendant en mobiele presence. “Wij zijn trots om onderdeel uit te maken van de ALSO Cloud Marketplace en zijn ervan overtuigd dat ALSO-partners met onze hosted service extra waarde kunnen toevoegen aan Microsoft Office 365 en zo de concurrentie aan kunnen gaan op de uitbreidende Unified Communications-markt,” aldus CEO Jeroen André de la Porte van SoftApp-distribution.

Bron: ALSO