SoftApp-distribution ontwikkelt contact center applicatie

UC-specialist SoftApp-distribution heeft een speciale applicatie ontwikkeld waarmee eindgebruikers van The Voice of O365, Skype for Business en Microsoft Office 365 een moderne contact center-toepassing krijgen.
De Service Center- applicatie voor de dienst The Voice of O365 van de UC-specialist is een contact center-toepassing voor (MKB) bedrijven die een verkoopafdeling, helpdesk of informatiebalie hebben. Hiermee krijgen zij de beschikking over een centraal punt in hun onderneming van waaruit de telefonische klantencontacten worden beheerd.

Eigenschappen

De applicatie is specifiek ontworpen voor Skype for Business en Microsoft Office 365. Centraal in het ontwerp staan voldoende wachtrij-functionaliteit, (optionele) integratie met CRM- of ERP-systemen, gebruikersgemak voor de agents, eenvoud en gewoon correct bereikbaar zijn. De Service Center-applicatie is daarnaast standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en een uitgebreide rapportagemodule. “De bediening van de Service Center-applicatie vindt plaats vanuit de Skype for Business client”, zegt CEO Jeroen André de la Porte van SoftApp-distribution. “Er is geen extra desktopsoftware nodig. Hierdoor hebben agents of medewerkers directe controle over hun bereikbaarheid en beantwoording van binnenkomende oproepen, ongeacht waar zij zich bevinden.”

Bron: SoftApp-distribution