Eilie introduceert zakelijk VoIP-bellen via Google Chrome

VoIP-aanbieder Eilie maakt het voor bedrijven mogelijk om zakelijk te VoIP-bellen vanuit de Chrome- webbrowser van Google.
VoIP-bellenVolgens de aanbieder van zakelijke VoIP-telefonie en online chattoepassingen kunnen zakelijke eindgebruikers met VoIP-bellen via Chrome flexibel zakelijke telefonie flexibel organiseren via de webbrowser op laptops of PC’s.  Vaste telefoons worden daardoor overbodig, aangezien eindgebruikers alleen een device, een headset en een internetverbinding nodig hebben. “Wil je als bedrijf succesvol zijn, dan moet je ook telefonisch uitstekend bereikbaar zijn. Klanten mogen dit verwachten. Met onze telefonie-oplossing via de webbrowser Google Chrome wordt de bereikbaarheid vergroot. Inmiddels hebben we de eerste klanten van deze oplossing voorzien”, zegt oprichter Iebele Otten van Eilie.

Verdere functionaliteit

De oplossing van Eilie beschik over veel functionaliteit. Zo kunnen eindgebruikers hun bestaande telefoonnummers blijven gebruiken, ook als zij vanuit het buitenland bellen. Daarnaast biedt de oplossing PBX-functionaliteit als voicemail, groepen en doorverbinden. Dit maakt de VoIP-oplossing tot een ware digitale telefooncentrale, aldus Eilie. De toepassing is per direct beschikbaar en inmiddels bij de eerste afnemers geïmplementeerd.

 

Bron: Eilie