Xelion Partner Event 2017

Op 27 juni organiseerde Xelion de zesde editie van haar jaarlijkse partnerevent. Dit keer in het AFAS-theater in Leusden en zoals gebruikelijk was de zaal met ruim 200 partners weer helemaal gevuld.

Na de introductie door managing director Arthur van den Ende van Xelion, sprak CEO Bas van der Veld van AFAS over het onderwerp ‘excellence in de praktijk’ en hoe je bewogen ondernemen in de vingers krijgt. Daarna was het podium voor Steven Peters, als analist ICT & Media werkzaam bij ABN AMRO, over de marktontwikkelingen.

Na de pauze startte Van den Ende met de presentatie van het klantonderzoek van Xelion. Dat ICT-oplossingen alleen tegenwoordig niet meer goed genoeg is, weet natuurlijk iedereen. Maar door dat inzichtelijk te maken in cijfers naar aanleiding van een klantonderzoek, wordt een en ander nog duidelijker. Het draait niet alleen meer om een goed product, het draait om de customer experience. Die moet van A tot Z kloppen.

Nieuwe app

Vervolgens gaf Xelion-directeur Micha Cohen een toelichting op de nieuwe app die dit jaar nog zal uitkomen. Een compleet nieuwe look en nieuwe functionaliteiten. Buiten de nieuwe app wordt de software van Xelion vele malen aantrekkelijker gemaakt door de open API die Xelion heeft ontwikkeld. Deze open API maakt het mogelijk om ieder gewenst softwarepakket te koppelen. Maar dat niet alleen, ook slimme oplossingen als presence-informatie door een receptioniste van een bedrijfsverzamelgebouw tot aan het openen van de deur door middel van een QR-code worden mogelijk gemaakt. Dat maakt de customer experience van Xelion nog een stuk aangenamer en interessanter.

De middag vol inspiratie, inzichten en nieuwe ontwikkelingen die de Xelion-partners de kracht geven om een optimale customer experience te bezorgen, werd besloten met een gezellige netwerkborrel. «