Webloyalty breidt uit naar Nederland

E-commerce loyaliteitspartner Webloyalty is sinds kort ook actief in Nederland. Webloyalty ondersteunt e-commerce partners bij het bouwen van sterke en winstgevende klantrelaties en is gespecialiseerd in online spaar- en beloningsprogramma’s.

Het bedrijf is in 2007 in het Verenigd Koninkrijk gestart en is inmiddels ook actief in Frankrijk, Spanje, Ierland, Brazilië en Turkije. Met de uitbreiding naar Nederland kan, mede voor internationale merken, de Europese markt nog beter worden bediend.

In Nederland biedt Webloyalty het online spaarprogramma Winkelen en Sparen aan. Consumenten kunnen met dit spaarprogramma honderden euro’s per jaar besparen. Voor aangesloten partners genereert Webloyalty een extra inkomstenbron, terugkerende klanten, herhaalaankopen en extra klantwaarde.

Michel la Pierre is aangesteld om de groei van Webloyalty in Nederland te bewerkstelligen. La Pierre is in de rol van Country Manager verantwoordelijk voor de opzet van de Nederlandse vestiging, met als hoofddoel het uitbreiden van het partnernetwerk binnen met name de retail-, reis- en recreatiebranche. La Pierre heeft ruim vijftien jaar ervaring binnen het online landschap, specifiek in digital change management, e-business development en IT. Hij werkte eerder onder andere voor Modern Media, Webpower en UPC Nederland. Als zelfstandig ondernemer heeft hij diverse online initiatieven opgezet en ondersteunt hij daarnaast startende e-ondernemers met het bepalen van de visie en het genereren van business.

Meer informatie: www.webloyalty.nl