WonenBreburg kiest voor cloudtelefonie Unexus

WonenBreburg heeft het volledig geïntegreerde omnichannel platform van Unexus gekozen als nieuwe telefonieplatform. De woningcorporatie wil zo de dienstverlening naar klanten verbeteren en de interne processen efficiënter maken, aldus Unexus.

Jan-Hein Broers (WonenBreburg) en Wim Pullens (Unexus)

WonenBreburg kiest behalve het telefonieplatform ook voor de e-mail automatisch en slim gerouteerd door de oplossing van Unexus. Tevens wordt de Quality Management-module afgenomen om zowel het klantgedrag als de medewerkers te monitoren en bij te sturen voor een optimale klanttevredenheid. Het platform wordt gekoppeld met Umbrella van Malengo.

WonenBreburg is een woningcorporatie in Breda en Tilburg met ongeveer 350 mensen en dat ruim 40.000 mensen in circa 27.000 woningen huisvest. De sociale woningcorporatie richt zich op het huisvesten van mensen met beperkte kansen op de particuliere woningmarkt.

Bron: Unexus

Vorig artikelT-Mobile blijft groeien
Volgend artikelGuardian360 reikt eerste partnerawards uit
Rene Frederick heeft ruim 20 jaar ervaring in de media waarvan ruim 10 jaar als zelfstandig telecomjournalist. Voor ChannelConnect is hij sinds 2016 verantwoordelijk voor de productie van de VoIP en UC&C Dossiers. In ChannelConnect Magazine en op channelconnect.nl schrijft hij vooral over telecom, UC en zakelijke communicatiediensten. Dit voorjaar was hij voor de tweede keer gespreksleider tijdens het Telecom en VoIP Summit.