Nuvias Platinum Level Partner in Oracle PartnerNetwork

Nuvias, de snelgroeiende pan-EMEA high-value distributeur, heeft de Platinum partner status in Oracle PartnerNetwork (OPN) bereikt. Het behalen van het Platinum-niveau betekent dat Oracle Nuvias prijst om zijn grondige expertise en uitmuntendheid in Oracle Communications Session Border Controller (SBC) en Operations Monitoring oplossingen.

Deze prestatie zorgt voor een verdere versterking van het EMEA-productportfolio voor de recentelijk geïntroduceerde Nuvias Unified Communications (UC) Practice, die voortkwam uit de acquisitie van de toonaangevende UC-specialist SIPHON Networks, eind 2016.

Oracle Communications’ SBC zal de kern vormen van een reeks UC-eindoplossingspakketten voor service-providers en enterprise-resellers. Deze bevatten naast het Nuvias Hosted Unified Communications Package, geïntegreerd met Broadsoft UC cloud-technologie, ook de Nuvias SIP Trunking, Cloud Connector en Assured Trunk pakketten.

Nuvias introduceert deze nieuwe Oracle-oplossingen in de EMEA, en richt zich daarbij vooral op DACH, Benelux, Frankrijk, Italië, Spanje, de Nordics en het Midden-Oosten. Er wordt gebruikgemaakt van reeds bestaande regionale verkoop- en ondersteuningsactiviteiten van Nuvias.

Oracle Communications stelt Network Operators, Enterprises and Digital Lifestyle Providers in staat om te innoveren en zich aan te passen voor de NOW Economy – een softwaregestuurde, door de cloud mogelijk gemaakte digitale zakelijke omgeving, waarin communicatie leidt tot strategisch concurrentievoordeel. Met SBC’s van Oracle Communications kunnen service-providers en bedrijven betrouwbare, realtime communicatiediensten en -toepassingen leveren in al hun IP-netwerken, van eenvoudige Voice over IP (VoIP) tot Voice over LTE en geavanceerde multimediatoepassingen. Ze bieden ongeëvenaarde beheerfuncties en -functionaliteiten, protocolondersteuning, en programmeerbaarheid en beheersbaarheid in elk soort IP-netwerk.

De Platinum-status betekent dat Nuvias kan rekenen op de hoge mate van betrokkenheid, inzet en de hulpmiddelen die beschikbaar zijn voor OPN partners. Platinum-leden ontvangen gerichte virtuele accountbeheerondersteuning om gezamenlijke ontwikkelingsplannen te maken en specialisatiegebieden en inkomenskansen verder te ontwikkelen. Extra geboden voordelen zijn bijvoorbeeld plaatsing met prioriteit in de OPN Solutions Catalog, één gratis applicatie-integratie gevalideerd door Oracle, gezamenlijke marketing- en verkoopkansen, korting op trainingen en nog veel meer. Meer informatie over de voordelen als OPN Platinum level partner, is te vinden op: http://www.oracle.com/us/partnerships/index.htm