NEMESYS levert telefonie-oplossing aan QO Hotel Amsterdam

ICT- en telecomleverancier NEMESYS gaat het telefoniesysteem op basis van de oplossingen van Mitel leveren voor het QO Hotel in Amsteredam, onderdeel van de InterContinental Hotels Group (IHG).

Het hotel, dat volledig duurzaam wordt gebouwd en wordt voorzien van vele slimme oplossingen,  met de telefonie-oplossing van de ICT- en telecomspecialist de beschikking over een moderne oplossing. In plaats van een voor hotels vaak traditionele vaste (DECT) oplossing voor het personeel en analoge telefoons voor gasten, introduceert het QO Hotel nu een mobiele oplossing voor onder meer vast-mobiele integratie en BYOD voor de medewerkers en een softphone-toepassing voor de gasten.

Mitel-systeem

telefoniesysteemVoor de toepassing binnen het hotel gebruikt NEMESYS het Mivoice Business-systeem van telefonieleverancier Mitel. De mobiele oplossing voor medewerkers wordt gefaciliteerd met MiCollab van de telecom- en VoIP-specialist. De softphone-toepassing voor gasten bevindt zich op een tablet waarmee ze niet alleen kunnen bellen, maar ook hun volledige room experience kunnen bedienen, zoals onder meer het regelen van de temperatuur, het instellen van apparatuur en het bestellen van roomservice.

Bron: NEMESYS