Tring.nl is sterk in zakelijke telefonie en biedt diverse internetdiensten aan voor de zakelijke markt. Hiermee heeft Tring.nl een sterke positie veroverd in de zakelijke telecommarkt. Service, kwaliteit en persoonlijke aandacht zijn belangrijke factoren bij het leveren van telecom- en internetdiensten voor de zakelijke markt.
Tring.nl heeft in de loop der jaren een klantenbestand van bijna 300 klanten opgebouwd. Deze klantenkring is erg divers en afkomstig uit verschillende branches. Zo zijn klanten als makelaars en zakelijke dienstverleners waaronder advocaten sterk vertegenwoordigd. Daarnaast vertegenwoordigt het bedrijf o.a. modemerken, interieur- en woonbedrijven, horecaklanten en uitgaansgelegenheden.
“De overname van Tring.nl draagt bij aan de verdere professionalisering en groeimogelijkheden van MTTM”, meent Hans Willem de Lint, directeur van MTTM. “De producten en diensten die het bedrijf aanbiedt, passen goed in het productportfolio van MTTM en dragen bij aan een sterke en stevige marktpositie in de zakelijke telecombranche. De overname zorgt niet voor grote veranderingen voor klanten: zij kunnen gewoon rekenen op de persoonlijke en klantgerichte service die zij gewend zijn. Medewerkers die werkzaam waren bij Tring.nl komen in dienst van MTTM.”
Volgens Tijs Diederiks, eigenaar van Tring.nl past de werkwijze van Tring.nl goed bij de werkwijze die MTTM hanteert: “Communicatie met de klant staat centraal, zowel bij Tring.nl als bij MTTM. Gebundelde krachten kunnen zo meer kansen creëren binnen de zakelijke telecom- en internetmarkt.”
Meer informatie: www.mttm.nl