Volgens de specialist zijn zakelijke eindgebruikers van Microsoft Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers hierdoor in staat om Skype for Business Online als volwaardige telefooncentrale in de cloud in te zetten. “Wij zijn continu op zoek naar manieren om telefonie en werken eigentijds en flexibel aan te bieden aan klanten. The Voice of O365 geeft een nieuwe kijk op telefonie. Deze visie stelt ons in staat om klanten te laten profiteren van telefonie in de cloud; gedeeltelijk gebruikmakend van bestaande applicaties”, zegt algemeen directeur Dimmen Wesdijk van Helder Telecom & ICT. “The Voice of O365 breidt de mogelijkheden van Office 365 uit. Hiermee wordt enerzijds de waarde van O365 versterkt en anderzijds de bestaande bedrijfstelefooncentrale (IP-PBX |hosted telefooncentrale) overbodig gemaakt. Deze applicatie is voor ons om die reden een logische toevoeging.”
Cloudgebaseerde telefooncentrale
The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 Business premium, E3- en E5 plan- eindgebruikers en hun organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online als volwaardige cloudgebaseerde telefooncentrale te gebruiken. The Voice of O365 van SoftApp-ditribution voegt PSTN-toegang toe aan Office 365. Hierdoor is het, met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365), mogelijk te telefoneren. Precies zoals eindgebruikers dat met hun huidige telefooncentrales of hosted voice telefoniediensten gewend zijn. Door het toevoegen van The Voice of O365-licentie beschikken zij vervolgens over fundamentele gesprekscontrole-taken als onder andere het plaatsen en ontvangen van telefoonoproepen, het intern of extern doorverbinden van gesprekken (met of zonder aankondiging) of gesprekken in de wacht zetten. “Wij zijn zeer verheugd een samenwerking met Helder Telecom & ICT aan te mogen gaan. Helder is professioneel, service gericht en maakt het mogelijk dat klanten met hun leveranciers, het thuisfront en hun collega’s bereikbaar zijn, vanaf ieder willekeurig apparaat en op iedere gewenste locatie en tijdstip”, aldus CEO Jeroen André de la Porte van SoftApp-distribution.
Meer info: Helder Telecom & ICT