Steam-connect lanceert vandaag zijn AI-gedreven Quality Monitoring Module. Deze nieuwe functionaliteit moet bedrijven helpen om klantinteracties eenvoudig, snel en nauwkeurig te evalueren en verbeteren. Daarnaast worden prestaties van medewerkers meetbaar gemaakt, zodat gericht geïnvesteerd kan worden in hun ontwikkeling.
De Quality Monitoring Module biedt bedrijven controle en inzicht in klantgesprekken door middel van kunstmatige intelligentie, die sterke punten, verbeterkansen en trainingsmogelijkheden identificeert. Dit draagt bij aan consistente kwaliteitsbeoordelingen en tijdsbesparing, met waarborging van privacy en AVG-compliance. Tegelijkertijd introduceert Steam-connect de Transcriptie-module, waarmee gesprekken automatisch worden omgezet in tekst. De transcriptie wordt volledig in-house verwerkt, zonder tussenkomst van externe partijen.
“In klantcontact draait het vandaag de dag meer dan ooit om kwaliteit, efficiëntie en persoonlijke aandacht,” aldus Dennis Schabracq, CEO van Steam-connect. “Met onze AI-gedreven QualityMonitoring Module en innovatieve Transcriptie-module ondersteunen we bedrijven maximaal bij het realiseren van optimale klantinteracties. Dit maakt kwaliteitsmanagement niet alleen eenvoudiger en effectiever, maar ook toekomstbestendig. En dat alles binnen de huidige licentieprijs.”
De modules zijn volledig omnichannel en ondersteunen alle kanalen, waaronder telefonie, e-mail, chat, WhatsApp en social media.