Teamleader, de online administratie app die taken, afspraken en calls bijhoudt, heeft een flink aantal updates gelanceerd. We sommen hieronder even op wat de veranderingen/verbeteringen zijn.
Het berekenen van de winstmarge van projecten
Eén van de grootste knelpunten bij projectmanagement is nog steeds: niet weten hoe winstgevend je werk precies is. Gebruik je de projectmodule van Teamleader? Dan weet je voortaan exact hoeveel elk project je kost, en hoeveel je eraan overhoudt. Dat inzicht in je winstmarge per project helpt je betere beslissingen nemen en bijsturen op toekomstige projecten.
De grootste voordelen van deze update:
– Krijg inzicht in je omzet en winstgevendheid.
– Houd je budgetten en kosten van elk project onder controle.
– Leer uit historische data, en zorg zo voor steeds meer winst per project.
Meer weten? Het volledige verhaal vind je hier terug.
Maak en beheer werkbonnen met de mobiele app
Op Work Smarter vorig jaar lanceerden we onze nieuwe mobiele app, dit keer opnieuw een grote update: mobiele werkbonnen. Ideaal voor wie ‘s avonds liever géén papierwerk meer heeft. Met de app houd je nu exact bij wat je voor elke klant gedaan hebt. Zodra je klaar bent met werken, registreer je eenvoudig je uren en materialen, en maak je in no time een factuur op. De mobiele app kan je hier downloaden.
De grootste voordelen van deze update?
– Registreer je afgelegde kilometers, werkuren en materialen.
– Maak en onderteken in no time digitale werkbonnen.
– Houd je team op de hoogte van het geleverde werk en de gebruikte materialen.
Lees meer over deze update in deze blog!
Bespaar tijd met bulkacties in Teamleader
Naast nieuwe updates sleutelt ons team achter de schermen ook aan bestaande functionaliteiten. Een mooi voorbeeld daarvan is de nieuwe bulkacties voor facturen. Daarbij hoef je facturen niet langer één voor één te behandelen. Selecteer alle facturen die je wil inboeken, versturen of als betaald wil markeren, en voer die actie vervolgens één keer uit. Een kleine, maar krachtige update die je heel wat tijd bespaart (afhankelijk van hoeveel facturen je maandelijks verwerkt).
Het volledige achtergrondverhaal van deze update lees je hier.
Zien hoe het werkt? Neem contact op met Lorenzo Sendar via lorenzo.sendar@teamleader.eu