Kaseya introduceert Kaseya One voor centraal inzicht en transformatie van IT-workflows

Kaseya, leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor MSP’s en IT-afdelingen, introduceert Kaseya One: een oplossing die gebruikers centraal inzicht biedt en IT-workflows transformeert. Kaseya One biedt één centrale interface en toegangspunt voor het Kaseya IT Complete-platform voor meer efficiëntie en productiviteit.

Het geeft een compleet overzicht van het infrastructuurbeheer op basis van rollen, zodat gebruikers taken of potentiële issues snel en adequaat kunnen oppakken en ze maximaal inzicht hebben in de werking van hun Kaseya-implementatie. Hiermee biedt Kaseya One de IT-afdeling een nieuwe workflow. De nieuwe oplossing versterkt het Kaseya IT Complete-platform – de oplossingssuite die speciaal is ontwikkeld om MSP’s te helpen hun omzet te vergroten en hun bedrijf te helpen groeien.

In eerste instantie biedt Kaseya One een beheerweergave in service manager/network operations center-omgevingen (NOC). De oplossing verzamelt naadloos data van alle Kaseya-oplossingen en -integraties in de omgeving van de gebruiker. Zoals remote monitoring en management-data (RMM) in VSA, BDR-data in Kaseya Unified Backup, professional services automation-data (PSA) in BMS en data van externe leveranciers, zoals IT-documentatie in IT Glue, zonder dat hiervoor extra installatie nodig is. Om toegang te krijgen tot de benodigde informatie, hoeven gebruikers dus niet langer te schakelen tussen verschillende applicaties, maar hebben ze een overzicht op basis van rollen. Dat scheelt kostbare tijd, maakt gebruikers direct productiever en maakt voor IT-teams het beheer en het monitoren van infrastructuur makkelijker.

De bruikbaarheid van de data die in het Kaseya One-dashboard wordt gevisualiseerd, is groot en kan als inspiratie dienen voor efficiëntere workflows, eenvoudiger beleidsmanagement en betere rapportages. Op afstand werken met klanten is een uitdaging waar alle MSP’s mee te maken hebben – en dan ook nog vaak met meerdere, afzonderlijke systemen. Kaseya One brengt deze allemaal samen. Gebruikers hebben zo complete controle over hun netwerk inclusief servicemanagement, servicestatus en updates hiervan, back-ups, bandbreedte van technici, ticketing en meer. Met gratis single sign-on voor alle kritieke Kaseya-applicaties zijn MSP’s er zeker van dat veilige toegang alleen wordt verleend aan diegenen, die het moeten hebben.

Kaseya streeft ernaar een open platform te blijven. Daarom integreert Kaseya One ook producten die niet van Kaseya zijn. Zo krijgen Kaseya-klanten de meest optimale ervaring met alle producten in hun omgeving.

“Bij Kaseya merken we dat MSP’s te maken hebben met een heterogene omgeving en dat ze producten zullen blijven gebruiken van verschillende leveranciers”, zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. “Om onze MSP’s zo goed mogelijk te ondersteunen bij het uitbreiden van hun bedrijf en om ze zo efficiënt mogelijk te laten werken, blijven we onze aanzienlijke investeringsstrategie integreren met niet-Kaseya-producten. IT Glue is hier het eerste voorbeeld van. In de nabije toekomst zijn we van plan om ook producten van andere externe leveranciers te integreren, zoals Connectwise en Datto/Autotask. We hebben bij Kaseya immers maar één doel voor ogen: onze MSP’s helpen de beste MSP’s te zijn.”

Meer informatie: www.kaseya.com