Advertentiemogelijkheden

ChannelConnect Advertentiemogelijkheden Mediakaart 2017
Bekijk hier de mediakaart van 2017

Met een vernieuwd aanbod, dat naadloos aansluit bij de ontwikkelingen op het gebied van content marketing. Willen we je graag helpen om er een succesvol jaar van te maken!

De ChannelConnect website. 

In 2016 is de geheel vernieuwde en SEO geoptimaliseerde website live gegaan. Daarbij is ons online platform ChannelConnect uitgebreid en geïntegreerd met de dossier websites. Ons doel is om in 2017 óók online de belangrijkste informatiebron te worden voor het ICT channel.

Bekijk rechts de mediakaart van 2017! ->


Onze redactie schrijft specifiek voor online.

Een artikel schrijven voor print is niet hetzelfde als schrijven voor online. Daarom ontwikkelen onze redacteuren voortaan ook een voor online geoptimaliseerde versie van een printartikel.

SEO optimalisatie.

Op basis van het kernthema van het artikel dat we voor je schrijven voor één van onze media zoekt onze redacteur naar SEO keywords en verwerkt deze in de tekst. Hierdoor wordt de vindbaarheid van je content veel beter.

Eigen communicatie.

Onze ervaren ICT redacteuren zijn in 2017 ook beschikbaar voor het opstellen van je eigen communicatie: het schrijven van teksten voor je online uitingen op je website, in persberichten, op social media, het maken van white papers en nieuwsberichten.

Specifieke content.

Klanten zoeken steeds meer naar specifieke content. Je doelgroep bereiken met content sorteert meer effect met behulp van een unieke selectie van prospects uit onze database.

Video wordt hét online medium, ons aanbod is daarom uitgebreid met de mogelijkheid om video reportages te laten maken en via onze media te delen.

Live evenementen.

Naast print en online is live aanwezigheid ook een belangrijk marketing- en communicatiemiddel. Neem deel aan de evenementen die we organiseren. Of laat ons je helpen je eigen evenement tot een succes te maken. Met onze database trekken we extra en nieuwe bezoekers naar je evenement. Wij kunnen ook helpen met de volledige of gedeeltelijke organisatie van evenementen.

Jaarpakketten.

Er gaat nog steeds heel veel marketingbudget naar het opbouwen van (eenmalig) bereik. Het besef groeit dat het tijd wordt om te focussen op engagement (likes, shares, comments) en loyalty (volgen, abonneren). Zorg dat mensen over je gaan praten en terugkomen voor meer. Het buzz word is “story telling”, liefst het hele jaar door.