Distributeur van cyberbeveiliging DCB verder onder het merk Nuvias

DCB, sinds meer dan 20 jaar een toonaangevende en value-add distributeur van IT- beveiligingsoplossingen in de Benelux, gaat verder onder het merk Nuvias Group.

Het bedrijf kondigde samen met de naamswijziging distributie-overeenkomsten aan met een aantal belangrijke nieuwe leveranciers. Hiermee wordt het aanbodbereik aan resellers versterkt en de sterke toewijding aan de regio benadrukt.
Sinds de vorming van de Cyber Security of practice in de Benelux is het aanbod in de beveiligingsportfolio uitgebreid. Deze kent nu talrijke nieuwe beveiligingsleveranciers zoals FireEye, Juniper Networks, Malwarebytes, One-Span (voorheen Vasco), HID Global, FileFacets, Dtex Systems en Arbor Networks. Deze nieuwe leveranciers maken vanaf heden deel uit van de bestaande beveiligingsportfolio van DCB die al grote merken bevat zoals WatchGuard, Kaspersky Lab en Trustwave.

Nuvias en DCB hebben plannen ontwikkeld om de activiteiten op het gebied van beveiliging in de regio nog verder uit te breiden. De bredere portfolio zal worden aangevuld met andere technische middelen, zowel lokaal als internationaal. In de komende maanden wordt meer personeel aangenomen, het aantal resellers zal verder toenemen, en er wordt een sterk opleidings – en ondersteuningsprogramma voor resellers aangeboden. Nuvias onderscheidt zich doordat het zijn partners een unieke set diensten aanbiedt, zodat zij op hun beurt waardevolle oplossingen kunnen leveren aan de eindklanten.

Wim Clinckspoor, Directeur Services en Managing Partner voor Nuvias Benelux: “We beschikken over vele jaren ervaring en kennis op het gebied van beveiliging, en we staan bekend om ons hoge ondersteuningsniveau voor verkoop, marketing, techniek en business. Hierdoor vormen we een geweldige keuze voor resellers en leveranciers die hun activiteiten in deze regio willen uitbreiden. De huidige beveiligingsmarkt biedt zowel onze bestaande als nieuwe resellers fantastische kansen. Het is onze bedoeling al het mogelijke te doen om onze partners te helpen van deze kansen gebruik te maken. Er was al sterke interesse in onze nieuwe beveiligingsmerken en we hebben onze verkoopniveaus verhoogd, wat meer verkoop voor onze partners betekent.”

Meer informatie: www.nuvias.com