Melissa Scholten start als Marketing Specialist bij Interxion

    Algemene informatie

    Naam: Melissa Scholten
    Nieuwe functie: Marketing Specialist Interxion
    Vorige functie: Marketing Manager Kuijs Reinder Kakes Makelaars & Adviseurs


    De Nederlandse leverancier van carrier- en cloudneutrale datacenterdiensten Interxion heeft zijn marketingteam versterkt met Melissa Scholten.

    Zij gaat zich in het kader van haar functie als Marketing Specialist richten op de ontwikkeling van creatieve, en lokaal relevante marketingcampagnes, met de nadruk op online. Ook wordt ze verantwoordelijk voor de social media activiteiten en gaat zich tevens richten op SEO, marketing automation en inbound marketing.

    Met de aanstelling van Scholten haalt Interxion veel online marketing-ervaring binnen. Ze heeft verschillende marketingfuncties bekleed bij onder andere de Rabobank, Maandag en Kuijs Reinder Kakes Makelaars & Adviseurs. Daarnaast deed ze internationale werkervaring op als Marketing Coordinator bij Michael Page. Ook had ze haar eigen boekingsagentschap en evenementenbureau. Over haar nieuwe functie vertelt Scholten: “Interxion is een drijvende kracht achter de digitale economie. Het verbindt bedrijven, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik heb enorm veel zin om hier aan de slag te gaan en bij te dragen aan de enorme groei die dit bedrijf in Europa realiseert.”

    www.interxion.nl