Jansen aan de slag bij FieldBuddy

    Algemene informatie

    Naam: Kid Jansen
    Nieuwe functie: Technisch Consultant FieldBuddy
    Vorige functie: Support Engineer Bluedesk CRM


    Kid Jansen is gestart als Technische Consultant bij het Amsterdamse softwarebedrijf FieldBuddy. Jansen draagt bij aan de ontwikkeling van een complete cloud field service oplossing, zodat bedrijven slimmer en effectiever kunnen werken. FieldBuddy ondersteunt servicebedrijven om administratieve rompslomp te voorkomen.

    Jansen wordt bij FieldBuddy verantwoordelijk voor de implementatie en configuratie van de complete field service oplossing, zijn focus ligt op het technisch inrichten van de applicatie naar de wensen van de klant. Tijdens zijn studie aan Universiteit Twente werkte hij in het CRM-team. Hij was eerder in dienst bij Bluedesk CRM waar hij als support engineer bij de servicedesk en als technisch adviseur en ontwikkelaar werkte.

    FieldBuddy is een product van Salesforce Partner Intigris en heeft als missie om bedrijven slimmer te laten werken door gebruik te maken van informatietechnologieën. FieldBuddy bestaat sinds 2013 en is de laatste jaren fors gegroeid. Naast klanten in het MKB wordt er gewerkt voor grote bedrijven als Feenstra (Nuon) en Fudura (Enexis). FieldBuddy biedt een complete field service oplossing voor de automatisering van binnen- en buitendienst.

    www.fieldbuddy.com

    Vorig artikelBader Commercial Director Promedico ICT
    Volgend artikelVierhout wordt CEO Vampire.io
    Maakte als afgestudeerd jurist (Internationaal Recht) in 1984 de overstap naar de IT-branche en leerde gedurende 16 jaar als marketing- en marcom manager de channel grondig kennen. Sinds 2004 werkzaam als freelance communicatieadviseur en contentproducent. Vanaf 2009 als (web-)redactiechef en senior editor medeverantwoordelijk voor vorm en inhoud van ChannelConnect, hét kennisplatform voor businesspartners in de ICT-branche.