Willem-Jan Dekkers Customer Success Manager PEAK-IT

    Algemene informatie

    Naam: Willem-Jan Dekkers
    Nieuwe functie: Customer Success Manager PEAK-IT
    Vorige functie: Area Manager Eindhoven PEAK-IT


    Per 1 januari start Willem-Jan Dekkers (32) als Customer Success Manager bij IT-detacheerder PEAK-IT. In deze rol stuurt Dekkers de afdelingen Service Administration, Project Management, Service Management en Business Alliance aan en is hij eindverantwoordelijk voor alle tactische en strategische contacten, specifiek vanuit het oogpunt van klanttevredenheid. Deze aanstelling draagt bij aan de ambitie van de organisatie om diensten nog beter aan te laten sluiten op de wensen en behoeften van de huidige en toekomstige klanten. Zo gaat Dekkers aan de slag met het versnellen van processen en een nog effectievere klantbediening.

    Dekkers is een bekende van PEAK-IT. Inmiddels is hij er twee jaar in dienst en vervulde hij de functie van Area Manager Eindhoven. Dit betekent dan ook dat hij zijn kennis en ervaring omtrent de dienstverlening zal gebruiken om met klanten mee te denken over hoe zij de IT-infrastructuur efficiënter en innovatiever kunnen inzetten in de bedrijfsvoering. Hiervoor heeft Dekkers al mooie plannen klaarliggen. Zo zal hij starten met het opstellen van een geoptimaliseerde cloudpropositie en zal hij de samenwerking met Experis Ciber intensiveren.

    Dekkers: “Ik ben verheugd om in deze rol aan de slag te gaan, mooie succesverhalen te creëren samen met mijn teams en deze successen uit te breiden. Hierin vormt onze cloudpropositie een belangrijk element, want dat cloud het heden en de toekomst is valt niet meer te ontkennen. Grote leveranciers kiezen allemaal voor de cloud, wat betekent dat de oude manier van werken straks waarschijnlijk niet meer wordt ondersteund. Daarom vind ik het belangrijk dat wij als sparringpartner voor onze klanten met hen meedenken over de best passende cloudoplossing binnen hun bedrijfsvoering en de daarbij behorende migratieprocessen. Om hiertoe te komen zetten wij ook de kennis en ervaring in van onze partner, Experis Ciber. Op deze manier creëren wij een breder pakket aan diensten, waarmee wij onze klanten beter en sneller kunnen voorzien van de juiste oplossingen.”

    www.peak-it.nl

    Vorig artikelJeroen Van Godtsenhoven Managing Director SAS Benelux
    Volgend artikelErik den Breejen Account Manager A2B Internet
    Maakte als afgestudeerd jurist (Internationaal Recht) in 1984 de overstap naar de IT-branche en leerde gedurende 16 jaar als marketing- en marcom manager de channel grondig kennen. Sinds 2004 werkzaam als freelance communicatieadviseur en contentproducent. Vanaf 2009 als (web-)redactiechef en senior editor medeverantwoordelijk voor vorm en inhoud van ChannelConnect, hét kennisplatform voor businesspartners in de ICT-branche.