De Roode commercieel directeur Strict

    Algemene informatie

    Naam: Eric-Jan de Roode
    Nieuwe functie: Commercieel directeur Strict
    Vorige functie: Directielid The Brown Paper Company/enterpreneur


     

    ICT-dienstverlener Strict heeft per 1 november Eric-Jan de Roode aangesteld als commercieel directeur. Hij is vanuit deze rol verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van Strict als leider in digitale innovatie in Nederland en een steeds belangrijk wordende rol voor Vianense bedrijf in het buitenland.

    De Roode was voorheen directielid bij The Brown Paper Company en entrepreneur.

    Strict, van oudsher bekend van missie kritische communicatie-oplossingen, heeft zich afgelopen jaren gefocust op een breder digitaal portfolio. Zo voegde het bedrijf cloud innovation, IoT, business mobility en strategische security diensten toe aan haar portfolio en trok hiervoor leading consultants aan. Jan-Hein Bastiaenen, algemeen directeur van Strict: “Digitalisering speelt een elementaire rol in de business cases van bedrijven die lange termijn verdienmodellen ontwikkelen. Het is onze passie om deze bedrijven te helpen vanuit hun ambitie en strategie naar oplossingen die positieve impact hebben op hun bedrijfs- en verdienmodel. Deze innovaties worden vaak internationaal opgemerkt, waardoor ook de vraag uit het buitenland toeneemt. We hebben in Eric-Jan de persoon gevonden die gaat zorgen voor een evenwichtige groei in binnen- en buitenland.”

    De Roode over zijn nieuwe rol: “Strict is een bedrijf met heel veel passie en kennis rondom digitale bedrijfstoepassingen. Ik ben erg onder de indruk van de innovaties die we uitdenken en doorvoeren met en voor ons prachtig klantportfolio. Ik heb dan ook ontzettend veel zin om een bijdrage te leveren aan de verdere groei van Strict.”

    Vorig artikelDe Bruijn Commercial Director Connectis
    Volgend artikelSmit Business Developer M2MBlue
    Maakte als afgestudeerd jurist (Internationaal Recht) in 1984 de overstap naar de IT-branche en leerde gedurende 16 jaar als marketing- en marcom manager de channel grondig kennen. Sinds 2004 werkzaam als freelance communicatieadviseur en contentproducent. Vanaf 2009 als (web-)redactiechef medeverantwoordelijk voor vorm en inhoud van ChannelConnect, hét kennisplatform voor businesspartners in de ICT-branche.