Bitdefender lanceert nieuw platform voor marketingautomatisering

Cybersecurityspecialist Bitdefender ondersteunt channelpartners bij leadgeneratie en het beheer van prospects met de introductie van een nieuw Partner Marketing Portal. Het nieuwe platform is beschikbaar voor alle distributeurs, resellers, MSP’s en combinaties daarvan.

Het nieuwe platform voor channel marketing-automatisering maakt het eenvoudiger voor partners om de complete marketingfunnel te beheren. Dankzij effectievere en snellere marketingondersteuning kunnen zij meer leads genereren en alle activiteiten en resultaten beter bijhouden. Partners kunnen met het Partner Marketing Portal ook profiteren van hergebruik van content binnen verschillende kanalen, co-branding en automatisering van social media-marketing.

De Partner Marketing Portal maakt gebruik van de functie 360 Prospect Insight voor het bijhouden van de prestaties voor afzonderlijke leads. Deze functie analyseert alle interacties via landing pages, social media en de websites van partners om uitgebreide profielen van prospects op te stellen. 360 Prospect Insight biedt daarnaast meer inzicht in het gedrag van prospects door aan te geven welke mails er werden geopend, op welke links er werd geklikt en welke whitepapers werden gedownload.

Bitdefender zal de nieuwe mogelijkheden van het Partner Marketing Portal inzetten voor de ontwikkeling van ‘marketing in a box’-campagnes voor elk van zijn oplossingen en die met partners delen. Partners kunnen daarnaast met een simpele muisklik ‘projects in a box’ genereren. Dit zijn speciale campagnes met divers marketingmateriaal voor leadgeneratie en creëren van nieuwe opportunities.
Het Partner Marketing Portal is een uitbreiding op de marketingmogelijkheden van het Partner Advantage Network (PAN) Portal van Bitdefender, dat ondersteuning biedt aan een netwerk van kundige beveiligingspartners in meer dan 150 landen.

Meer informatie: www.bitdefender.com