Home Column Social Media nieuws

Column Social Media nieuws

Column

Column Media – Computers vertellen hoe mensen moeten werken- Peter Borghaerts

Bij de start van 2017 hadden we een nogal roerig jaar achter de rug. Een jaar waarin hackers met gedurfde acties de show stalen. Zijn de Amerikaanse verkiezingen gemanipuleerd? Iedereen houdt zijn mond, maar de geruchtenmachine draait op volle toeren. Ook Nederland heeft gestemd, maar niet digitaal! Er speelt, achter de politieke schermen, dus duidelijk meer. Security kon niet worden gegarandeerd. Genoeg om er voor te zorgen dat wij allemaal het rode potlood ter hand moesten nemen. Lees meer
Column

Column New media: De marketingmacht van de angst – Peter Borghaerts

Om te beginnen iets anders: ’Patricia-Gate’. Voor het eerst zijn we ermee geconfronteerd dat foute filmpjes zo viraal zijn gegaan via closed-user groepen WhatsApp en Messenger. Naar verluid zijn ze meer dan 6 miljoen keer verzonden. Wie heeft het niet gezien? Moreel verwerpelijk, maar Hollanders kijken graag achter het gordijn. Lees meer
even

Column: Verkopen aan de Party Crasher – Jarco Penning

Rond 1880 werd in Amerika een bedrijf van het faillissement gered door twee broers. Een van die twee was een zeer tevreden gebruiker van het product dat deze fabriek voortbracht. Als het product zo goed is, dan moest het een succes kunnen worden, was zijn redenering. Lees meer
Column

Column Social Media: Margareth Waaijer

Social media is uitgegroeid tot het gezicht van de moderne communicatie voor bedrijven. In de afgelopen jaren heb ik een wezenlijke groei zien plaatsvinden binnen mijn netwerk. Wat begon als een louter branding-, reclame- en onderzoeks- experiment binnen talloze bedrijven die vonden dat ze ook maar ‘iets aan social media moesten doen’, is razendsnel veranderd tot een basiscommunicatiekanaal voor verkoop, werving, customer service en marketing. Maar ik merk dat vaak over het hoofd wordt gezien dat social media een communicatie-infrastructuur nodig heeft. Zoals voorheen alleen gold bij e-mail en websites, eist social media van zichzelf respecterende bedrijven ook een eigen parcours. Zodat die infrastructuur met mensen, beleid en technologie wordt beschermd en beheerd. Lees meer
Advertentie

Personalia

Gijs van Kampen partner bij New Technology Search

van kampen
Gijs van Kampen is partner geworden bij New Technology Search. In deze rol helpt hij opdrachtgevers om de beste executives en sales- en IT-professionals te vinden voor nieuwe IT.

Bert Leegwater Chief Commercal Officer NEP

leegwater
Bert Leegwater (48) gaat per 1 oktober aan de slag als CCO van NEP The Netherlands, een belangrijke facilitaire dienstverler in de media-industrie, waarvan hij het 'trotse uithangbord hoopt te worden'.

Mark Boeijen Sr. Channel Manager Benelux & Nordics BlackBerry

BlackBerry benoemd Mark Boeijen als Sr. Channel Manager Benelux & Nordics
Advertentie

Meest Gelezen Berichten

xelion

Copaco voegt Xelion toe aan 2tCloud portfolio

Met de toevoeging van de cloud PBX (virtuele telefooncentrale) van Xelion en digitale telefoonlijnen (SIP trunk met spraakkanalen) biedt Copaco haar klanten nu een manier om een complete telefonieoplossing te leveren.
Simon&jordi_200px

Pocos is sterk merk in consoliderende telecommarkt

De telecommarkt is flink in de beweging. Een belangrijke trend daarbij is een toenemende consolidatie van aanbieders. Maar er zijn ook bedrijven die zelfstandig blijven en zelf niet per se op zoek zijn naar kandidaten om over te nemen. Een daarvan is Pocos uit Eindhoven, dat dankzij die zelfstandigheid juist zijn onafhankelijkheid kan benadrukken.
printers

Ruim een derde van de Nederlandse mkb-bedrijven loopt risico door onbeveiligde printers

Ruim een derde (38 procent) van de mkb-bedrijven in Nederland stelt zichzelf bloot aan datalekken doordat ze hun (multifunctionele) printers niet voldoende beveiligen. Dat blijkt uit recent onderzoek van Sharp.