Nieuw boek legt strategisch belang IoT uit

Als buzzword doet Internet of Things (IoT) het heel goed. Maar wat is IoT nu precies en waarom moet je er met je organisatie mee aan de slag (of juist niet)? En hoe zet je de eerste stappen om gebruik te maken van de mogelijkheden? Welke netwerken zijn er, hoe selecteer je een platform? Welke nieuwe businessmodellen zijn er mogelijk met de nieuwe technieken?

Marco Heida volgt de ontwikkelingen in IoT al jaren en weet als geen ander de essentiële begrippen, technieken en businessmodellen uit te leggen. In het boek Waardecreatie met het Internet of Things voorziet hij je in kort bestek van de benodigde informatie om zelf strategische keuzes te maken, je cio aan te sturen of een businessmodel voor jouw sector of bedrijf op te stellen. Ook besteedt hij aandacht aan privacy en beveiliging en geeft hij concrete voorbeelden en cases op het gebied van onder meer smart health, smart buildings en smart logistics.

Waardecreatie met het Internet of Things - Marco Heida

Uiteraard helpt dit je om een nog betere gesprekspartner te zijn voor je klanten ten behoeve van de verkoop van IoT diensten. Interesse? Bestel het boek via Managementboek.nl.

Winactie

Er zijn 3 boeken beschikbaar voor de lezers van onze IoT-nieuwsbrief! Wil je gratis een exemplaar ontvangen stuur dan een mail naar: boek@internetofthingsnederland.nl o.v.v. Channel Connect Actie.