Wortell en Xperity bundelen de krachten

De passie voor digitale transformatie en het Microsoft platform. Dat is wat de medewerkers van Xperity en Wortell met elkaar verbindt. Beide organisaties hebben dan ook besloten de krachten te bundelen en een strategische samenwerking aan te gaan. Wortell als Microsoft Platform en Productivity-specialist, Xperity als Microsoft Dynamics CRM en Customer Engagement-specialist.

Wortell is een Microsoft-specialist die haar klanten helpt met de digitale transformatie. Ze is specialist op het Microsoft Platform. Ze bouwt de intelligent cloud, een moderne werkplek en productivity oplossingen. Ook helpt ze haar klanten bedrijfsprocessen te optimaliseren. De relatie tussen Microsoft en Wortell is langdurig en diepgaand. Niet voor niets is ze als enige Nederlandse Microsoft-partner twee keer uitgeroepen tot de beste van Nederland. Toch ontbreekt Dynamics in dit speelveld. Wortell heeft dan ook al heel lang de ambitie om een Microsoft Dynamics CRM-practice op te bouwen. Over de afgelopen jaren heeft ze daar veel in geïnvesteerd en een CRM-team opgebouwd. Toch kreeg de CRM-practice niet de focus die ze verdiende en was het moeilijk om voldoende daadkracht te tonen.

Xperity is een nieuwe speler met een bewezen track record. Het is een startup gevormd door een team Microsoft Dynamics CRM-specialisten. Stuk voor stuk mensen met visie op het gebied van Microsoft CRM en vele jaren ervaring in dit speelveld. Na jarenlang bij verschillende grote bedrijven te hebben gewerkt en voor veel klanten succesvol CRM hebben geïmplementeerd, zijn ze nu onder eigen vlag verder gegaan. “Onze passie om klanten te ondersteunen met CRM is nog nooit zo groot geweest en kan alleen worden geëvenaard door onze uitgebreide deskundigheid en ervaring.”, aldus Pieter de Wit van Xperity. “Onze missie is om elke ondernemer en elke organisatie te ondersteunen met de beste CRM oplossingen om daarmee hun businessdoelstellingen te realiseren. Wij kiezen daarbij voor top technologie met een menselijke maat. Wij kiezen voor Microsoft Dynamics CRM.”

Door nu de krachten te bundelen denken Xperity en Wortell een completere dienstverlening te kunnen aanbieden. “CRM biedt de mogelijkheid om meer waarde uit de klantrelatie te halen. Om sneller in te kunnen spelen op hun behoeften en compleet geïnformeerd te zijn. Microsoft Dynamics CRM kan dit als geen ander. Toch is het product completer als je het combineert met andere oplossingen uit de Microsoft-stack. En juist dat is de kracht van Wortell”, aldus Ahmed El-Ghani van Xperity. “Daar komen onze visies samen”, vult Danny Burlage, CTO bij Wortell aan. “De productivity oplossingen zijn geweldig. Ze kunnen medewerkers echter nog beter ondersteunen als ze gecombineerd worden met Microsoft Dynamics CRM.”

Xperity en Wortell werken nauw samen in een nieuw soort netwerkorganisatie. De medewerkers van beide bedrijven werken ieder voor hun eigen organisatie en klanten. Toch vormen ze een netwerk-organisatie waarbij ze samen oplossingen bouwen.

Meer informatie: www.wortell.nl | www.xperity.nl