Lexmark voegt Marketing Hub toe aan partnerprogramma

Lexmark, vooraanstaand leverancier van oplossingen voor beeldverwerking, heeft de Lexmark Marketing Hub beschikbaar gesteld voor Lexmark partners via het Lexmark partnerportaal. De Lexmark Marketing Hub is een online tool waarmee partners van Lexmark hun communicatie met klanten kunnen verbeteren. Dit met behulp van een vooraf vastgestelde set aanpasbare onderdelen.

De Lexmark Marketing Hub is voorzien van een gebruiksvriendelijke interface waarvoor geen training nodig is en biedt direct zakenvoordeel voor partners van Lexmark. Tientallen onderdelen die beschikbaar zijn op de site – van campagnes tot banners, e-mails, spec-sheets, brochures en promotiemateriaal – kunnen worden aangepast en eenvoudig worden gedownload in verschillende bestandsformaten.

De tool is beschikbaar voor alle partners die toegang hebben tot de Lexmark PartnerNet-site. Partners kunnen zich hier registreren en met een vertegenwoordiger van Lexmark praten over het Lexmark Partner Programma. Partners profiteren van een aantal voordelen, waaronder promoties, het laatste nieuws, productspecificaties en afbeeldingen, ondersteuning en informatie over het serviceaanbod.

“De Lexmark Marketing Hub is de eerste van vele verbeteringen die gepland zijn voor partners van Lexmark in 2018,” zegt Sammy Kinlaw, vice-president Worldwide Channel Sales bij Lexmark. “Het bieden van hulpmiddelen aan partners om hun activiteiten makkelijker en effectiever te promoten is een voorbeeld van Lexmarks toewijding aan het succes van onze partners.”

Meer informatie: Lexmark PartnerNet

Vorig artikelVeeam blijft groeien in recordtempo
Volgend artikelT-Systems en Microsoft leveren gezamenlijk IoT-diensten
Maakte als afgestudeerd jurist (Internationaal Recht) in 1984 de overstap naar de IT-branche en leerde gedurende 16 jaar als marketing- en marcom manager de channel grondig kennen. Sinds 2004 werkzaam als freelance communicatieadviseur en contentproducent. Vanaf 2009 als (web-)redactiechef en senior editor medeverantwoordelijk voor vorm en inhoud van ChannelConnect, hét kennisplatform voor businesspartners in de ICT-branche.