Infotheek Group lanceert lifestylemagazine IN4IT rondom IT & circulaire economie

Infotheek Group heeft een lifestylemagazine over IT en de circulaire economie gelanceerd. Het blad dient als platform voor interessante verhalen en inzichten met betrekking tot IT-innovaties en verduurzaming in het algemeen. Het eerste exemplaar is vandaag officieel overhandigd aan software-partner Microsoft.

Het magazine IN4IT kent een oplage van 20.000 stuks en verschijnt 3 keer per jaar. Jordy Kool, CEO Infotheek Group, licht toe: “Met het IN4IT magazine willen we de IT-branche inspireren eens anders te kijken naar IT. Met interviews, cases, dialogen en achtergrondverhalen willen we mensen aan het denken zetten over alternatieven voor ‘latest greatest’ apparatuur. We zien het actief informeren van onze doelgroepen over circulaire IT-oplossingen als een van onze belangrijkste doelen binnen de voortrekkersrol in de transitie naar een circulair economisch systeem”.

in4it
vlnr: Ronald Wolthuis (Business development manager retail), Eric Grave (Director Consumer & Devices Sales Benelux), Sebastiaan Driessen (Devices Sales Lead Benelux)

Eerder vandaag werd het eerste exemplaar officieel overhandigd aan Microsoft, door wie Infotheek Group onlangs voor het tweede jaar op rij werd geprezen als Microsoft Authorized Refurbisher (MAR) Partner 2017. Eric Gräve, ‎Microsoft Director Consumer & Devices Sales Benelux, nam het exemplaar in ontvangst. “Door ook bij gebruikte apparatuur legitieme software aan te bieden (MAR-licentie) draagt Microsoft circulaire IT een warm hart toe. We nemen dan ook met enthousiasme deze primeur in ontvangst. Infotheek Group behoort tot onze wereldwijde toppartners en wij zien hen als een succesvolle en effectieve partner op het gebied van refurbished solutions”, aldus Gräve.

Download de digitale versie hier

Meer informatie: www.infotheek.com