Impressie ChannelConnect Live Zomereditie

De eerste editie van ChannelConnect Live Zomer heeft gisteren ruim 400 bezoekers getrokken. Maar liefst 52 bedrijven presenteerden zich in DeFabrique waar deelnemers tijdens een van de belangrijkste channelevents van het jaar konden profiteren van de 18 breakout-sessies.

DeFabrique in Utrecht vormde gisteren de setting van ChannelConnect Zomereditie waar kennis en netwerken over ICT en telecom samen kwamen. Honderden ICT-resellers en andere vertegenwoordigers uit de ICT-markt waren de hele middag bijeen om kennis te maken met de 52 bedrijven die zich presenteerden. Er waren zelfs diverse bedrijven uit het buitenland naar Utrecht gekomen waaronder Nomadesk en BMx uit België, het bedrijf Enter uit Italië en Tintri, Kingston, Datto en Iland uit Engeland.

ChannelConnect Live Zomer

Een thema van deze ChannelConnect Live was het buzz word Digitale Transformatie, de snelle veranderingen in de telecom- en ICT-sector die momenteel enorm in beweging is. De 18 breakout sessies waren voor het grootste deel vol en ook de keynote van Marcel Molenaar country manager van LinkedIn Nederland die sprak over social selling werd goed gewaardeerd. Met de netwerk App Handshake konden aanwezige bezoekers zich aanmelden met hun LinkedIn profiel en zien wie er ook aanwezig waren op het event. Om zo vervolgens een ‘Handshake invite’ te doen om elkaar te treffen.

Een uitgebreid verslag verschijnt begin juli in ChannelConnect 4 en uiteraard hebben we binnenkort op www.channelconnect.nl en onze social media kanalen ook een foto- en videoverslag. Na het succes van deze eerste zomereditie van ChannelConnect Live kijken we uit naar de wintereditie op woensdag 29 november, eveneens in DeFabrique. Centrale thema is dan de kansen van IoT voor het ICT-channel.