Ingram Micro positioneert Total Com strategie onder de naam Connectivity

Met ingang van 1 juli a.s. positioneert distributeur Ingram Micro haar Total Com strategie onder de naam ‘Connectivity’. Connectivity biedt totaal oplossingen voor connectiviteitsvraagstukken.

Onder de nieuwe naam worden de krachten van Unified Collaboration en Activation Services gebundeld en zullen ook alle relevante vendoren onder één dak worden samengebracht. Voor klanten betekent dit dat alle expertise samengebracht is, dat er één aanspreekpunt is en dat er volledige focus is op het gezamenlijk realiseren van totaaloplossingen.

connectivity
Gerben de Haan

Connectivity is de logische vervolgstap op ‘your way to collaborate’, waarin Ingram Micro als ambitie heeft om resellers zo optimaal mogelijk te bedienen in een volledig aanbod en support op het gebied van totalcommunications richting eindgebruikers. Gerben de Haan, Senior Business Unit Manager Connectivity legt uit: “We bundelen de krachten van de verschillende expertises die we binnen Ingram Micro paraat hebben. Niet alleen de kennis en kunde, maar ook het portfolio. Met Connectivity positioneren we onszelf daarmee in één klap als de No.1 Total Com Service Partner, gespecialiseerd in het bieden van totaal oplossingen.”

Meer informatie: www.ingrammicro.nl