De samenwerking past naadloos in Ricoh’s strategie om organisaties te helpen bij het inrichten van de werkplek van de toekomst, waarbij medewerkers, op kantoor én op afstand, optimaal met elkaar samenwerken en informatie delen.
Maurits Aalders: Director Marketing & Indirect Channels bij Ricoh Nederland: “Wij zijn trots op deze samenwerking waarmee we de eindklant gezamenlijk optimaal kunnen ondersteunen in het bieden van oplossingen die nieuwe stijlen van werken ondersteunen. Zoals werkplekbeheer, audiovisuele apparatuur, communicatie- en printing oplossingen. Ik kijk erg uit naar onze samenwerking.”
“In Ricoh hebben we een sterke partner gevonden waarmee we onze klanten optimaal kunnen bedienen. We geloven namelijk sterk in het steeds bredere producten en dienstenportfolio van Ricoh, dat perfect aansluit bij onze ambitie om naast het leveren van innovatieve ICT-oplossingen, onze klanten ook te helpen met het onderhoud en beheer hiervan,” aldus Ronald Ederveen, Commercieel Directeur Central Point Business.
V.l.n.r.: Ronald Ederveen (Commercieel Directeur Central Point), Mark Boelhouwer (CEO Ricoh Nederland), Brian Speelman (CEO Central Point) en Hans van Zundert (Strategic Partner Manager)