Aerohive introduceert Aerohive Advantage Partner Program

Netwerkspecialist Aerohive Networks heeft het Aerohive Advantage Partner Program gelanceerd, een nieuw programma dat is ontworpen om de groei en het succes van het wereldwijde partnerkanaal te vergroten. Channel-strateeg Johnna Bowley is benoemd tot Vice President worldwide sales and global channels en is verantwoordelijk voor dit nieuwe programma.

Het Aerohive Advantage Partner Program is ontworpen om de best presterende partners van het bedrijf te ondersteunen, te certificeren en te belonen. Het is een van de strategische investeringen die Aerohive doet om haar channel partner-ecosysteem te ondersteunen, uit te breiden en daarmee de marktkansen te vergroten. Het programma is per direct van start gegaan en wordt in de komende zes maanden wereldwijd uitgerold. 

“Naarmate meer retailers, onderwijsinstellingen, organisaties in de gezondheidszorg en allerlei andere bedrijven de kracht van mobiliteit erkennen, willen we het gemakkelijker en voordeliger dan ooit maken voor partners om met ons samen te werken. Partners zijn cruciaal voor de Aerohive-strategie en voor het succes van onze klanten,” aldus David Greene, cmo van Aerohive Networks.

De nieuwe VP worldwide sales en global channels, Johnna Bowley, heeft meer dan twintig jaar ervaring in het ontwikkelen en realiseren van bekroonde channelstrategieën, programma’s en nieuwe routes naar de markt in de industrie. Voor haar overstap naar Aerohive werkte ze als Vice President channelstrategie bij Channel Impact. Eerder bekleedde zij leidinggevende posities bij onder andere Riverbed Technology, EMC, NetApp en Compaq. Ze won meerdere malen de CRN’s ‘Woman of the Channel Award’ en de ‘Channel Chief Award’.