ICT-dienstverlener QNH heeft 2016 afgesloten met een omzet van meer dan 67 miljoen euro. Dit is een stijging van bijna 9 miljoen euro ten opzichte van 2015. Daarmee zet de groei die in 2015 is ingezet door.
QNH blijft vasthouden aan de succesvolle strategie, waarbij het bedrijf focust op de thema’s business analytics, cloud, digital experience, collaboration en enterprise mobility.
De vraag van klanten naar expertise binnen deze thema’s blijft toenemen en QNH verwelkomde in 2016 dan ook een groeiend aantal klanten en verdiepte samenwerkingen met bestaande klanten. Dit resulteerde in een omzetgroei van meer dan 15 procent. De winst ten opzichte van 2015 is ook toegenomen. Na groei van het aantal medewerkers in eerdere jaren, is er ook dit jaar weer een toename van het aantal QNH-ers. Op dit moment zijn er in de vestigingen in Nederland en België ruim 470 professionals actief. Onlangs is de vestiging in Maastricht verhuisd naar een groter kantoor op een zichtlocatie bij Maastricht Airport.
Erwin van den Bosch, CFO bij QNH: “Dit is het beste jaar in de geschiedenis van QNH en daar zijn we trots op. In 2013 zijn we gestart met onze nieuwe strategie waarbij we focussen op vijf belangrijke thema’s. Deze strategie wierp in 2015 al zijn vruchten af, maar afgelopen jaar hebben we de oogst nog kunnen vergroten. En ook in het eerste kwartaal van 2017 zet de positieve trend door. Door ons toenemende werk bij klanten, vermeldingen op mooie ranglijsten en het winnen van awards, kunnen we laten zien wat we waard zijn: een échte trusted advisor die gaat voor de lange termijn relatie met zijn klanten en die voor hen het beste naar boven haalt.”
Meer informatie: www.qnh.eu