VerlopenService manager Dag

    • Locatie: , Jaarbeursboulevard 300, 3521 BC Utrecht
    • Tickets & info: website
    • Datum: 28 maart 2019Tijd: 08:00 - 19:00

    Omschrijving

    Het thema voor het gezamenlijke congres voor komend jaar is service resilience (veerkracht). Een leverancier voor videostreamingdiensten is 8 uur down. Circa 20 miljoen gebruikers zijn hierdoor getroffen. Een grote bank ondervindt een serie van grote vertragingen en uitval van zijn website die het 29 miljoen gebruikers onmogelijk maakt hun diensten online uit te voeren.

    Hoe lossen we dit op? Met strategieën die ons kunnen helpen dat deze gebeurtenissen niet voorkomen, of het zo snel mogelijk herstellen van de dienst? Door te focussen op detectie, analyse, leren en herstel, leidend tot meer veerkracht, kunnen service providers de impact van kostbare serviceonderbrekingen verminderen. Echter, veerkracht is meer dan alleen foutherstel. Het gaat ook over continu leren en verbeteren Over zelfhelende diensten. En over de verdeling en automatisering van verantwoordelijkheden, workflows, contracten en besluitvorming, door het hanteren van instrumenten uit relevante thema’s zoals blockchain, DevOps en machine learning.

    Locatie

    Adres:
    Jaarbeursboulevard 300, 3521 BC Utrecht
    (klik hier voor routebeschrijving)