Pocos heeft de certificering van haar SIP trunks op het cloud platform the Voice of O365 succesvol afgerond, waardoor het Pocos partnerkanaal ook in staat gesteld wordt haar Microsoft Office 365 klanten te bedienen.
The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 (Business Premium, E3 en E5) organisaties en haar gebruikers de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als een volwaardige telefooncentrale in de cloud.
The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Microsoft Office 365 waardoor er met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365) getelefoneerd kan worden met behoud van SIP-trunk en telefoonnummers (zowel vast als mobiel).
Jeroen André de la Porte, CEO van SoftApp-distribution, het bedrijf achter The Voice of O365: “Pocos is een betrouwbare provider met een hoogwaardige dienstverlening waardoor de certificering snel en doeltreffend is verlopen. We zijn verheugd dat onze diensten nu ook via het Pocos partnerkanaal beschikbaar zijn.”
Connectiviteit is de kern van de dienstverlening van Pocos. Als wholesale serviceprovider biedt Pocos op iedere zakelijke locatie in Nederland en België een verbinding. Deze verbinding wordt voorzien van een internetdienst of SIP trunk. Het carrier-onafhankelijke aanbod maakt het voor partners enorm interessant om zaken doen met Pocos. Ook omdat alle verbindingen op het hoogwaardige en redundante Pocos netwerk worden afgeleverd op basis van het “always on” principe.
“De certificering van de dienst The Voice of O365, is voor ons partnerkanaal – met gebruikers van Skype for Business – een belangrijke ontwikkeling. Het is nu ook mogelijk om via het betrouwbare Pocos netwerk te telefoneren met Skype for Business zonder het gebruik van andere telefoniesystemen,” vult Stephan Homan, Director Sales & Marketing van Pocos, aan.
Meer informatie: www.pocos.nl