ChannelConnect is hét kennisplatform voor IT-dienstverleners met een mkb-focus. We zorgen voor nieuws, achtergronden en inzichten over het mkb, zodat de IT-dienstverlener zijn eindklant nog beter begrijpt en kan bedienen.
Het aanbod
We zetten daarvoor verschillende kanalen in. De belangrijkste pijlers zijn onze website ChannelConnect.nl met 20.000 bezoekers en onze printuitgave ChannelConnect, die zes keer per jaar verschijnt. Het magazine heeft 7.000 fysieke abonnees op management- en directieniveau.
Inbound strategie:
ChannelConnect kiest bewust voor een inbound content-strategie. We maken content waarin duidelijk wordt voor welke behoefte of probleem jouw product of dienst een oplossing is. Zo spelen we in op echte behoeften en interesses. We richten ons daarbij op de IT-dienstverlener, en met name de MSP, met voornamelijk mkb-bedrijven als zijn klanten.
ChannelConnect is hét kennisplatform voor IT-dienstverleners met een mkb-focus. Wij zorgen dat de IT-dienstverlener zijn eindklant nog beter begrijpt en kan bedienen.
Download infosheet Download (English)Heeft u interesse om te adverteren of wilt u meer weten over wat we met content marketing voor uw producten of diensten kunnen betekenen? Mail of bel ons, we helpen u graag.
Meld je nu aan voor de ChannelConnect nieuwsbrief.
Functionele cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Een goede website is nooit af. Met cookies voor statistieken analyseren we hoe bezoekers onze website gebruiken. Zo ontdekken we wat goed werkt én wat wij nog beter moeten doen.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.