Een videoserie van KnowBe4, leverancier van security-awareness trainingen, heeft in New York een speciale filmprijs gewonnen. Tijdens de uitreiking van de NYX Video Awards won KnowBe4 in de categorie E-learning met het 3e seizoen van The Inside Man.
“‘The Inside Man’ blijft internationale erkenning krijgen, wat zeldzaam is, zeker voor een security awareness trainingsserie”, reageert Stu Sjouwerman, CEO van KnowBe4. “Onze klanten voorzien van constant verse content om een sterkere beveiligingscultuur te helpen stimuleren is altijd ons doel geweest bij het produceren van dit soort series.”
‘The Inside Man’ is een speciaal voor KnowBe4 gemaakte videoserie over een IT-beveiligingsanalist die aan een nieuwe baan begint waarbij niemand vermoedt dat hij zich al in hun meest beveiligde systemen bevindt of dat sinistere krachten aan zijn touwtjes trekken.
Van social engineering tot wachtwoorden, tot sociale media en reizen, “The Inside Man” onthult hoe gemakkelijk het kan zijn voor een buitenstaander om binnen te dringen in de beveiligingscontroles en het netwerk van een organisatie. En, nog belangrijker, het worstelt met de menselijke kosten van cybercriminaliteit. De serie is beschikbaar voor alle ‘diamanten’ KnowBe4-abonnees.
Overigens was er ook een Nederlands succesje bij de NYX Video Awards. Doe-het-zelfketen Gamma won een prijs in de categorie Branded Content voor een hele reeks klusfilmpjes.